Saterdag 31 Maart 2018

EK GROET JOU, MY SUSTER


18 Desember 2017

sy wag donkernag
vir my seer siel om op te daag
sy wag
gesonde ek
ondankbare ek

sy skud haar haarlose kop

my suster

jy het gekom



En vandag groet ek jou, my eie suster. Dis hoe jy my genoem het, my eie suster.

       ‘n Week terug gesels ons nog. Jy sê ek moet kom kuier. Ons sal op die stoep sit en gesels. Ons sal baie gesels en ons sal baie lag. Ons sal kuier en klaar kuier en dan sal ons gaan slaap. Ek belowe ek sal kom...maar ek het nie. 
           Dit is jammer, hoor ek jou antwoord. Maar ek weet vir seker, nou maak dit nie meer vir jou saak nie. Ek weet dat die aardse dinge nou van nul en gener waarde vir jou is.
         En ek dan nou? Ek weet dat ek hieruit ook maar weereens ‘n les geleer het – doen soos jy moet en doen dit gou!
         Môre mag dit dalk net te laat wees.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

OUJAAR EN SY DINGE

  Die ure Nuwejaar toe stap nou vinnig aan. As Kersfees verby is, is dit asof die hele mensdom en die natuur skielik asem ophou … waarvoor? ...