Sondag 16 Julie 2017

OM VRY TE KOM

Vanaand is ‘n ander aand. Dit is een wat soos ‘n vuurpyl in die lug in skiet en waarvan die blitse en kleure oor die hele heelal heen gesien/ervaar kan word. Dit is ‘n lied in die harte van meer as een aardse wese. Net, elkeen sing dit op sy eie wysie en in sy eie woorde.

Het jy al geloop met ‘n ding – eers is dit ‘n witwarm haat, dan is dit ‘n wrok, dan is dit ‘n irritasie, en later is dit nog net ‘n gedagte wat jy troetel en troetel en nie wil laat los nie? Wel, dit is waarmee ek vir baie jare geloop het. Dit was eers tot hellenstoe verblindend in die pyn, later was dit beter, maar nog erg genoeg om nie eens genoem te word nie. Veel later kon ek al raak aan die seerplek, maar jy moet net nie karring daar nie.

En toe, opeens! Ek hoor hierdie bekende liedjie en ek glimlag by die herinnering aan waar ek dit die eerste keer gehoor het. Ek sing uit my hart uit saam met Dean Martin, want dit is so ‘n mooi song. Ek geniet elke mooi noot en elke mooi woord saam met onse Dean tot die einde van die liedjie.

En ek sug...! Ek is vry. Ek is regtig vry want ek het vergewe.

Dit kom nie uit myself nie, dit is ek oortuig van. Ek kan dan maar net sê: Dankie Here, U het my losgemaak van die gisters en die eergisters sodat die môres mooier en beter kan wees.

1 opmerking:

  1. Wow Mart
    Mens voel so gr8 as jy vergewe het......Jy stel dit so mooi Dankie vir die deel.

    AntwoordVee uit

OUJAAR EN SY DINGE

  Die ure Nuwejaar toe stap nou vinnig aan. As Kersfees verby is, is dit asof die hele mensdom en die natuur skielik asem ophou … waarvoor? ...