Donderdag 27 Julie 2017

DROOM GROOT OF GAAN HUIS TOE

Droom jy nog? Het jy jouself al ooit toestemming gegee om te mag droom? Of het jy op 'n dag besluit dit is twak om te droom? Die lewe is nie vir dromers nie, daar kom in elk geval niks van droom nie. Is dit hoe jy voel?

Goed, jy het 'n punt daar beet. Ek gaan nie met jou stry nie, maar ek dink die saak het meer as een kant. Vir solank ek gaan aanhou droom, maar niks daaraan doen nie, dien drome beslis geen doel nie. Die verskil kom daarin wanneer jy begin doen!

Baie jare gelede, in die laerskool, kondig die onderwyser 'n skryfkompetisie aan. Elkeen wat so voel, kan 'n storie skryf. Ek was in ekstase! Ek gaan 'n storie skryf en ek gaan hom baie mooi skryf. Ons kry elkeen 'n boekie vir ons storie en ek begin dink en dink en dink. Ek wil 'n storie skryf, maar ek weet nie hoe om te begin nie. Ja, jy het reg geraai. Ek het toe nooit begin nie, wat van om klaar te maak. My hart was seer, man. Ek het nie geweet hoe om te begin nie...!

Was dit dalk omdat ek geglo het dat ek dit nie goed genoeg sou skryf nie? Het ek dalk geglo dat ek nie eens hoef te probeer nie, want iemand anders kon dit beter as ek doen? Ek weet nie.

Nou wat MAAK 'n mens dan met al hierdie baie drome? Dit is eintlik heel eenvoudig.

1. Skryf hulle almal neer. Moenie jouself veroordeel met woorde soos 'dit is te duur', of 'daar is nie nou tyd nie', of wat ookal jou verskoning kan wees.
2. Gaan jou lysie na en besluit watter een is nommer een, nommer twee en verder.
3. Nou gryp jy nommer een by die horings. Wat het jy nodig? Gaan dit geld kos? Hoeveel? As jy moet spaar, dan spaar jy. As jy meer inligting nodig het, kry dit. Beplan man, beplan. En soos jy beplan, proe jy hom al. Jy sien jouself op daardie bootreis. Jy voel die son op jou vel en jy hoor die branders klots. Wat kan dan nou lekkerder wees?

Wat is ek besig om te sê?

Niks gaan gebeur as jy nie begin nie. Glo my vry. As jy eers begin het, kom die res vanself. Ek daag jou uit om te begin!

Oja, en my storie?

Ek HET toe begin...!

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

OUJAAR EN SY DINGE

  Die ure Nuwejaar toe stap nou vinnig aan. As Kersfees verby is, is dit asof die hele mensdom en die natuur skielik asem ophou … waarvoor? ...