Maandag 18 Desember 2017

KOM TOT RUS, MY (ondankbare) HART

hoe klop jy dan nou
my hart
wat is dit wat kwel en dring en druk
in my te klein borskas?
kom tot rus
my hart
kom tot rus

woeste storms woed
vyf dae lank
woeste storms van die siel
vyf dae lank
grys dae
donker nagte
vyf dae lank

sy is so stukkend
Heer
stukkend en afgebreek
tot byna niks
nog net
die lag het oorgebly
sy lag
Here
sy lag

en dan
sy wag donkernag
vir my seer siel om op te daag
sy wag
gesonde ek
ondankbare ek
sy skud haar haarlose kop
my suster

jy het gekom
My een vriendin is verinneweer deur Parkinsons, die ander en veg met kanker.
En ek?

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

OUJAAR EN SY DINGE

  Die ure Nuwejaar toe stap nou vinnig aan. As Kersfees verby is, is dit asof die hele mensdom en die natuur skielik asem ophou … waarvoor? ...