Sondag 26 Augustus 2018

EENDAG GAAN EK NOG...

Ek het grootgeword met die algemene idee: gaan skool toe, gaan studeer, werk ‘n paar jaar, trou en kry kinders, werk nog ‘n paar jaar en dan tree jy af en ‘doen waarvoor jy nooit tyd gehad het om te doen nie’. Ek sien jy knik met die kop, ha? Ja, ons het so grootgeword en baie van ons het maar nog redelik dieselfde idee in die kop.
Wat presies 'dinge waarvoor jy nooit tyd gehad het nie' is, kon ek nog nooit uitvind nie. Die omies sit dalk nou meer op die stoep, maar ant Sannie doen maar nog wat haar hand vind om te doen in die huis, nie waar nie? Ek meen nou, die skottelgoed en wasgoed en vuil vloere verdwyn nie eintlik omdat jy afgetree het nie, doen hulle?
Ek hoor jy skree vir my van tv kyk en naaldwerk doen en wat alles nog. Ek is baie bly as jy dit het om te doen. Regtig. Ek is ook baie bly as dit jou tevrede hou. Maar nou wonder ek nog altyd presies wanneer het jy genoeg tv gekyk? Nee, ek vra maar net, hoor.
Ek lees van die tannie (ek sweer sy gooi met my met ‘n klip as sy hoor ek ‘tannie’ haar!) wat op 95 graad gevang het in geskiedenis. Sy sê hulle vier gereeld haar verjaardag, maar sy wil g’n weet hoe oud sy is nie ... het dit glo al vergeet. Nou vra jy my wat wil sy met die graad maak? Haar woorde: "I plan to seek employment on a cruise ship, going around the world as a storyteller."
Of die 85 jarige Willadene wat 70 jaar nadat sy klaar is met die skool, haar graad gevang het saam met haar kleinkind. Sy is nou ‘n assistent by ‘n dokter.
Een ander omie het gereken dat solank jy leer, jy nie oud is nie.
‘n Mens is baie geneig om te dink: Eendag sal ek so of sus. Mettertyd besef jy dat eendag toe blerrie nooit gekom het nie. En nou? Aag ja, nou sit ek maar hande gevou en wag tot ek oud is en doodgaan? Of dalk nie?
Maar nee, jy raai verkeerd as jy dink ek het so pas ingeskryf om ook te studeer vir die een of ander hogere graad of iets. Hoegenaamd glad nie!
Kom ek begin maar weer by die begin, dan verstaan jy dalk beter. Ek verwys na die stukkie van “...werk nog ‘n paar jaar en dan tree jy af en ‘doen waarvoor jy nog nooit tyd gehad het nie’.” Jy is nou by my, nê?

My cv sal op die huidige oomblik min of meer só lyk as jy dit nou moet lees:
Werk: Onderwyseres by NIMT – Junie 2012 tot Augustus 2018.

Jip, jy lees reg, jy maak nie ‘n fout nie. Hierdie antie het toe ook by die einde van die onderwysloopbaan gekom...sommer so skielik, onbeplan, uit die bloute. Soos jy sê ‘mes!’ toe is alles oor en uit en verby.

Ek kan nou nie stories gaan vertel op ‘n vakansieboot nie, maar ek dink ek het ‘n paar dingetjies waarmee ek nog hierdie ou aarde (en myself) ‘n hupstootjie kan gee.

Ek wil nou ook nie iemand se woorde na-aap nie, maar mag ek maar sê: Watch this space?

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

OUJAAR EN SY DINGE

  Die ure Nuwejaar toe stap nou vinnig aan. As Kersfees verby is, is dit asof die hele mensdom en die natuur skielik asem ophou … waarvoor? ...