Maandag 01 Oktober 2018

MARTHA, WAAR IS JY EN JOU PENNE?

Jy weet, soms kom daar tye in ‘n mens se lewe wat so totaal en al onverwags en uit die bloute op jou afkom dat jy skoon sonder woorde is vir ‘n tydjie. Ken jy daardie skrik wat jou sonder woorde los? Daardie skrik wat jou eintlik sonder asem los, hoor ek een byvoeg. Ja, dis nou hy daai!

Dit is presies wat met my gebeur het. Ek dink ek skuld jou dit om te verduidelik waarom my pen skielik sonder ink geraak het. Ja, ek het hulle al almal probeer, maar nie een wil lekker loop op die papier nie.

Jy sien, ek het altyd, wanneer iemand my vra tot wanneer gaan ek werk, gesĂȘ dit hang af tot wanneer die Here my wil laat werk. En ja, ek moet nou aan jou erken, dit was baie makliker gesĂȘ as gedaan. Die dag toe ek besef hierdie is nou die einde, was dit vir my soos ‘n baie harde skop reg in my wind.

Ek het dadelik die pikswart potlood uitgeruk en gedink ‘vandag is die dag!’. Ek was reg vir lekker raas en baklei dat jy dit vir baie ver sou kon hoor, maar dit het nie gewerk nie. Ek het vir hoe lank met hierdie dik swart potlood gesit en wag vir die woede-woorde om te kom, maar helaas! Ek wag nog immer vir swart potlood om sy ding te doen, maar potlood het die wyk geneem, lyk dit my.

Toe probeer ek die opgewekte en vrolike pienk pen. ‘n Mens moet mos opgewek en vrolik wees, anders loop jy die pad alleen, dan nie? Ek het redelik goed begin, maar hoor vir my, so na die tweede of derde pienk sinnetjie loop my pen toe ook leeg.

Dalk die geel pen vir lekker warm sonskyn? Ha-a, dolleeg!

Die witte vir vrede en liefde? Nog altyd dolleeg.

Nou wat nou, hoor ek jou grom. En ek kan jou ook maar net antwoord dat ek op pad is om hulle almal te vervang. Hulle sal weer skryf, dit belowe ek jou. Op die oomblik is hulle droog en dor, maar hou maar dop – skryf sal ek weer.


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

OUJAAR EN SY DINGE

  Die ure Nuwejaar toe stap nou vinnig aan. As Kersfees verby is, is dit asof die hele mensdom en die natuur skielik asem ophou … waarvoor? ...