Saterdag 15 Februarie 2020

SONNEBLOM OF LAVENDER?

“En saam met ons is Hottie … of moet ek jou Pieter noem?” kondig Eddie sy vriend se teenwoordigheid in die ateljee aan.
Hy lag by homself. “Nee, noem my Hottie. Ek is Hottie!”
Ja, daar is dié van ons wat doodtevrede is met wie ons is, maar daar is so baie van ons wat tog so bitter graag iemand anders sou wou wees ... of anders sou wou lyk ... of anders sou wou lewe.
Hoekom is dit dan so? Wat is dit dat ons almal gebore is met hierdie ingebore ontevredenheid met wie en wat ons is? Wat maak dat dit altyd vir my lyk dit gaan met jou beter as met my? Waarom is daar altyd iemand wat mooier of beter of gelukkiger is as ek?
Ja, dink net as ek nou dit het wat jy het, sal ek darem baie gelukkig en tevrede wees. As ek net soos jy gelyk het, sou die lewe soveel makliker en beter gewees het.
My kleindogtertjie, nog nie eens ses jaar oud nie, het anderdag met haar pa ‘n interessante bespreking: “Pappa, sê nou maar ‘n mens het ‘n sonneblom en ‘n lavender. Nou wat sal gebeur as die lavender saadjies in sy blommetjies het soos ‘n sonneblom? En wat as die sonneblom besluit hy wil liewer so pers wees soos die lavender? Hoe sal ‘n geel lavender lyk?”
Die klein wysneus het my regtig aan die dink gesit, hoor. In haar onskuld het sy reeds die besef dat ons altyd streef na iets anders, iets beter, iets mooier ... iets wat regtig net so onmoontlik is soos dat ‘n sonneblom skielik pers sal wees of ‘n lavender skielik saadjies in die middel van sy mooi blommetjies sal hê.
Nou wat kan ek dan doen dat ek ook ‘n slag gelukkig en tevrede kan wees? Waarom is die lewe so onregverdig dat ander mense altyd gelukkiger as ek is? Wat het ek verkeerd gedoen om dit te verdien?
Daar is ‘n geheim – ‘n baie groot geheim! Luister mooi, want jy gaan dit dalk nie weer hoor nie. Luister mooi sodat jy dit môre en oormôre en die res van jou dae sal onthou.
Gaan kyk vanaand in die spieël en besluit wie jy is. Is jy ‘n lavender, of ‘n sonneblom of sommer (in jou eie oë) ‘n kaktus? Kyk daardie een vierkant in die oë en weet dan: Ek is ‘n sonneblom en ek sal in al my dae nooit ‘n lavender wees nie, al probeer ek ook hoe hard. Ek is wie ek is en niks gaan iets daaraan verander nie.
Nee, dis nie klaar nie, hoor!
Terwyl jy dan nou ‘n sonneblom is, besluit dan: Ek gaan die beste, mooiste, gelukkigste sonneblom wees wat nog ooit bestaan het. Ek gaan my kop na die son toe lig en elke oomblik van my bestaan geniet. Ek is gelukkig en tevrede om te wees wie ek is.
En weet jy wat? Skielik lyk die lewe toe glad nie so sleg soos wat ek gedink het dit is nie. Skielik lag ek en die hele mensdom lag saam met my.
My wens aan jou is: Wees geseënd, sonneblom! Jesus het jou lief, JUIS omdat jy ‘n sonneblom is.



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

OUJAAR EN SY DINGE

  Die ure Nuwejaar toe stap nou vinnig aan. As Kersfees verby is, is dit asof die hele mensdom en die natuur skielik asem ophou … waarvoor? ...